Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lovea - Hydraterend crèmemasker
Lovea - Hydraterend crèmemasker

[Afbeelding: love.jpg]

Ingrediënten
Aqua, mentha piperita water * (mentha piperita (peppermint) leaf water), helianthus annuus oil*(helianthus annuus (sunflower) seed oil), cetearyl alcohol, glycerin, glyceryl stearate, stearic acid, cetearyl glucoside, cocos nucifera (coconut oil), gardenia tahitensis (tiare flower), tocopherol, topocheryl acetate, xanthan gum, parfum (fragrance), dehydroacetic acid, benzyl alcohol, sodium benzoate, potassium sorbate, citric acid, D-limonene, linalool.

Siliconen / Sulfaten
nop

Consistentie en geur
Vrij loperig, je hebt er veel van nodig.
Ruikt vrij kruidig.

Werking
Voor mijn haar doet het niet veel. Mijn haar is wel gehydrateerd en zacht, maar niet meer dan als ik gewoon een conditioner gebruik. Ik moest veel gebruiken en het resultaat is niet wat ik had verwacht.
Het enige positieve is dat mijn haar goed doorkambaar is na het gebruik van dit masker

Prijs
6-7 euro? Ben niet zeker

Persoonlijke score op 5
1/5 (toch 1 puntje voor de doorkambaarheid)

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
Ik heb het bij Di gekocht. Ik weet niet waar het nog te koop is

Speciale opmerkingen?
Ik zou dit masker niet aanbevelen. Ik heb het 3 keer gebruikt en er zit nog maar de helft in de pot, voor die prijs wil ik toch een masker dat langer meegaat en hydraterender is.
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)