Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lush H’suan Wen Hua
Lush H’suan Wen Hua
[Afbeelding: hsuan.jpg]

Ingrediënten
Fresh Bay Infusion (Laurus nobilis), Fresh Watercress Infusion (Nasturtium officinale), Fresh Free Range Eggs, Cetearyl Alcohol (&) Sodium Lauryl Sulfate, Fresh Bananas, Fresh Avocado, Balsamic Vinegar, Olive Oil, Lanolin, Rosemary Oil, Cinnamon Leaf Oil, Lecithin, *Cinnamyl Alcohol, *Cinnamal, *Eugenol, *Benzyl Benzoate, *Limonene, *Linalool, Perfume, Methylparaben, Propylparaben.
*bestanddeel uit natuurlijke etherische oliën.

Lijst werkzame ingrediënten (voor mensen zoals ik die de moeilijke namen op ingrediëntenlijsten niets zeggen :p):
- Laurier blad
- waterkers
- balsamico azijn
- rozemarijnolie
- eieren
- soja lecithine
- olijfolie
- kaneelolie
- verse bananen
- avocado's

Siliconen / Sulfaten
Sodium Lauryl Sulfate

Consistentie en geur
Ik denk "normaal", het is niet heel dik maar ook niet lopend. Het smeert wel makkelijk uit over je haar.

Werking
Dit is een treatment die je vóór het wassen inbrengt, 20 minuten of langer laat zitten en uitspoelt. Ondanks de SLS merk ik na gebruik toch dat mijn haar goed gevoed is, het voelt echt wat dikker aan en het is lekker zacht en glanst mooi. Een nadeel: de geur.. Ik zit al de hele tijd aan die pot te ruiken en ik weet nog steeds niet waar het nou naar ruikt.. Niet echt lekker in ieder geval :p

Prijs
€12,95 / 225gr

Persoonlijke score op 5
4,5/5 Vind het echt superfijn om zoiets af en toe eens te gebruiken, misschien kan ik dit ook gebruiken om build op gelijk te verwijderen aangezien er wel SLS in zit en geen cones? Of zou dat niet werken met een masker? In ieder geval jammer dat hij niet 100% natuurlijk is en dat hij niet zo lekker ruikt, maar dat zijn echt de enige minpunten. Mijn haar word er echt suuperzacht van ^^-happy

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
In Lush winkels.. geen idee waar die zitten.. maar volgens mij hebben ze ook een online shop.

Speciale opmerkingen?
Nog niet.. ;)
2b/c F iii - Uitgroeien: henna, haarverf - Doel: Taillelengte, eigen kleur
[Afbeelding: k4wgnl.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)