Rnata
Hallo allemaal! :)

Ik ben Renate, 19 jaartjes oud. De laatste maanden ben ik veel aan het zoeken geweest over haarverzorging, en bij mijn zoektocht naar natuurlijke haarverzorgingsproducten kwam ik hier terecht :D

Omdat ik hier al superveel goede info heb gelezen heb ik mezelf ook aangemeld, ik denk dat ik er veel aan ga hebben!

Ik heb eigenlijk vroeger altijd redelijk dik haar gehad, tot ik op mijn 14e besloot dat ik stijl haar wilde en iets te enthousiast werd met stijlen.. Ik heb van mezelf slag, maar wel redelijk droog en vooral heel erg pluizend haar. Ik ben nu ongeveer 2 jaar helemaal gestopt met stijlen, en ben nu blij met mijn slag, alleen wil ik mijn haar langer, sterker en minder pluizend :)

Stoppen met agressieve shampoo heeft voor mij al heel veel geholpen, maar ik hoop hier nog meer te leren op dit gebied en straks weer mooi haar te hebben zoals eerst :)

Dus.. dit was het wel een beetje over mij! :) hier onder nog een foto van mijn haar nu.. (even snel gemaakt haha.)

[Afbeelding: bdsevr.jpg]
2b/c F iii - Uitgroeien: henna, haarverf - Doel: Taillelengte, eigen kleur
[Afbeelding: k4wgnl.jpg]
Antwoord
Welkom Rnata!! ^^-happy
[Afbeelding: th_28-05-2012.jpg]
Antwoord
Welkom hier!
Welke kleur haar heb je?
2aFii 76/64//90 83cm Omtrek: 8cm
''Blitzlocks''

I believe life is what you make it and I make it one hell of a ride!
Antwoord
Dankjewel! :D Ik heb er net een foto bij gevoegd haha. Maar bruin dus ;) van mezelf klein beetje anders, het is nu goudbruin geverfd (mijn eigen haarkleur was lelijk& dof geworden door de zon+zee ;))
Antwoord
Hoi Rnata, welkom hier! wuif Heb je nog een bepaalde doellengte of wil je meer informatie hebben over verzorging? Ik vind je wel heel mooi haar hebben :D
Antwoord
Dankje! :D Hmm, ik wil in ieder geval tot ongeveer taille lengte als het lukt! maar meestal is het tegen die tijd zo beschadigd en dun geworden dat ik het af laat knippen :( dus hoop inderdaad wat wijzer te worden over haarverzorging ;)!
Antwoord
Je haren zien er al niet slecht uit. Welkom op het forum en dat ze er nog beter mogen gaan uitzien.
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." — Marilyn Monroe
Antwoord
Welkom Rnata! :D
Je hebt al mooi haar!
"Lord of the braids"
Antwoord
Prachtig lang dik haar heb je al!
2aFii 76/64//90 83cm Omtrek: 8cm
''Blitzlocks''

I believe life is what you make it and I make it one hell of a ride!
Antwoord
Welkom je haren zien er mooi uit.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)