Omkleedkapsels
Het klinkt misschien vreemd, maar op mijn werk moet ik me dus omkleden en een uniform aantrekken. An sich geen probleem, maar ik heb gemerkt dat dit met stokjes en in allerlei knotten niet zo evident is. Daarom vlecht ik mijn haar meestal, maar hebben sommigen van jullie enkele tips van kapsels, die goed blijven zitten en tegen omkleden kunnen?

Of weet er iemand hoe je je vlot kan omkleden zonder je haren elke keer los te moeten doen?
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." — Marilyn Monroe
Antwoord
Ik vind twee ingevlochten vlechten altijd lekker stevig zitten. Eventueel tot een knotje gedraaid en dan met een grote elastiek samenbinden (zo'n elastiek wat andere mensen om hun hoofd heen dragen). Een korter stokje scheelt ook wel. Ik heb een kort potloodje dat ik gebruik als ik bijvoorbeeld weet dat ik me ga omkleden in pashokjes en zo.

Misschien ook wel interessant, hoe doen jullie je haar als je gaat zwemmen? Dat zal ook wel stevig en makkelijk moeten en dus eenvoudig omkleedbaar zijn.
Antwoord
Een facetstaart is ook altijd wel handig.
[Afbeelding: lengte-1.jpg]
Antwoord
wat is dat Scarlett?
**God made the cat in order to give mankind the pleasure of caressing the tiger...**

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.catventure.nl">www.catventure.nl</a><!-- w -->
Antwoord
de brazilclip wil bij mij wel helpen. Ondertussen ga ik even verder experimenteren.
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." — Marilyn Monroe
Antwoord
ik denk dat een facetstaart een staart is waar je om de zoveel cm een elastiekje doet, zodat het een vaste staart word.

(weet het niet zeker)
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord
Aisha schreef:ik denk dat een facetstaart een staart is waar je om de zoveel cm een elastiekje doet, zodat het een vaste staart word.

(weet het niet zeker)

Ja klopt!
heart ~no sillicone~Mason Pearson brush~Ficcare~creamy conditioners heart
Antwoord
aha :) ik snap em!
**God made the cat in order to give mankind the pleasure of caressing the tiger...**

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.catventure.nl">www.catventure.nl</a><!-- w -->
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)