Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ultra doux Mango en Tiarébloem masker
Ultra doux Mango en Tiarébloem masker
[Afbeelding: 55917800_p.jpg]

Ingrediënten
water, cetearyl alcohol, dipalmitoylethyl hydroxyethylmonium methosulfate, cetyl esters, ci19140, red 33, cocosolie, sodium hydroxide, trideceth6, benzoic acid, mango seed oil, benzyl alcohol, benzyl salicylate, linalool, amodimethicone, caprylyl glycol, gardenia ahitensis flower, cetrimonium cholride, coumarin, hexyl cinnamal, parfum

Siliconen / Sulfaten
dimeticone/methosulfatedinges

Consistentie en geur
De geur is erg zoet en sterk aanwezig, ook na het uitspoelen van het masker. de consistentie is zoals yoghurt. smeert gemakkelijk in haar maar je hebt er wel vrij veel van nodig.

Werking
Ik had er toch meer van verwacht in feite. Hij voedt zeker erg goed, maar echt spectaculair was het niet. Mijn haar was zacht, ontknoopt, gevoed en hersteld, maar niet meer dan het zou zijn enkel met een voedende conditioner. Ik ga er dus niet opnieuw zoveel geld aan uitgeven. De geur is natuurlijk echt fantastisch, maar die kan je ook verkrijgen door de (veel goedkopere) conditioner te kopen.
een beetje een tegenvaller dus.

Prijs
€4.5-5/300 ml (kan het ongeveer 6 keer gebruiken denk ik)

Persoonlijke score op 5
2.5/5 =>net geslaagd, maar niet spectaculair..

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
In België in de supermarkten of kruidvat of zoiets.

Speciale opmerkingen?
bij de productbeoordeling ga ik hem een drie geven, omdat het niet werkt met halve puntjes en hij net niet slecht genoeg is om te buizen :)
[Afbeelding: IMG_1509.jpg]
Antwoord
Consistentie en geur

geur vind ik heel fijn, de consistentie had misschien wel iets dikker gemogen.

Werking

maakt mijn haar glad, en voed ook wel, maar voor mij niet zulke goede resultaten als met het avocado masker.
zou het dus ook niet nog eens kopen om die reden.
ik denk dat voor iemand die wat lichtere producten nodig heeft dit wel erg geschikt is.

Persoonlijke score op 5

4/5
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)