Naar de kapper?
Hallo! Vandaag keek ik toen ik me wat verveelde eens naar mijn haarpuntjes om te zien of deze nog wel gezond zijn en tot mijn verschrikking zag ik heel wat haartjes die op het punt stonden om te breken. Vooral de haartjes langs de zijkant van mijn hoofd, de rest van mijn puntjes zien er nog redelijk gezond uit. Het is geleden van april dat ik naar de kapper geweest ben, toen heb ik er helaas een groot stuk laten afknippen... Toen was mijn haar op schouderlengte. Vanaf dan heb ik het supergoed verzorgd,en nu komt het al een beetje over mijn bh-bandje. Ik ben enorm aan het twijfelen of ik nu naar de kapper zou gaan om er een beetje van af te knippen of zou ik nog wachten? Het is echt niet overal ongezond... Hoe vaak gaan jullie naar de kapper? Ik heb er echt een hekel aan om naar de kapper te gaan...
Antwoord
Ik ga nooit naar de kapper, bijknippen doe ik zelf :hihi zo'n twee keer per jaar. Enkel als er echt een groot stuk af moet of ik iets speciaal wil, ga ik kapperwaarts :)
[Afbeelding: IMG_1509.jpg]
Antwoord
Ik heb er ook een hekel aan. Kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik er voor het laatst ben geweest. Aug 2014 denk ik.
Misschien tussendoor nog een keer.
Ga nu deze week voor 1-2 cm. Heb echt te veel gebroken puntjes. Knip ze zelf wel als ze gebroken zijn, maar dit zijn er echt teveel aan de achterkant.
On the plus side; gaat er weer iets van m'n chemisch geverfde haar af ;)
[Afbeelding: zsodbq.jpg]
Klik hier voor mijn Wordpressblog! Hier bespreek ik de details van water only washing.
Antwoord
en knippen jullie dan je haar zelf met een speciale kapperschaar (en waar haal je die dan?) of een gewone schaar?
Ik denk dat ik ook gewoon zelf mijn slechte puntjes ga afknippen...
Antwoord
Aki schreef:en knippen jullie dan je haar zelf met een speciale kapperschaar (en waar haal je die dan?) of een gewone schaar?
Ik denk dat ik ook gewoon zelf mijn slechte puntjes ga afknippen...
Ik knip het inderdaad zelf met een kapperschaar van de Hema. Daar blijken goede en slechte batches tussen te zitten.
Ik heb er in ieder geval geen klachten over. Soms ga ik er op een zondag gewoon voor zitten. Met een donkere ondergrond (laptop) en lichtval uit het raam zie ik het perfect.
[Afbeelding: zsodbq.jpg]
Klik hier voor mijn Wordpressblog! Hier bespreek ik de details van water only washing.
Antwoord
Ik heb ook een hekel aan naar de kapper gaan. De laatste keer is er bij mij ook een stuk vanaf gegaan (kapper had een eigen wil...) maar ik ben in mei 2013 voor het laatst geweest. Sindsdien is het al niet meer geknipt. Soms probeer ik het zelf een beetje, maar dan gaat er maximaal 1 cm af. Bang om verkeerd te knippen.

Ik zou zelf gewoon goed kijken of het er echt zo slecht uitziet als je zelf denkt. Anders zou ik het niet doen.
Durf te dromen
Antwoord
Ik heb zo'n twee jaar geleden voor het laatst geknipt. Zat er onlangs wel weer over te tobben om weer te knippen, misschien dat ik binnenkort eens aan Jerry vraag het bij te punten.
Antwoord
Ik laat elke zes maanden mijn moeder een paar (+-2-5) centimeter van mijn haar afhalen. Als ik het van dichtbij bekijk is bijna elke haar beschadigd, maar van een afstandje ziet het er best goed uit. De beschadigingen negeer ik gewoon, anders blijf ik knippen.
Antwoord
De laatste keer dat het geknipt is, was ik nog samen met mijn ex-man.. eeeeh.. minstens een jaartje of 5 geleden? giechel
[Afbeelding: zombie43.gif]Risen from coiling knots
Antwoord
wauw oke! Ik heb vandaag een schaartje gekocht bij Pro duo en heb nog eens mijn haarpuntjes gecontroleerd. Enkel op sommige plekjes was het een beetje aan het splitsen/ afbreken. Mijn onderste puntjes zijn eigenlijk nog heel gezond. :D
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)