Screw Up (kickstarterproject)
Ik heb gisteren voor 't eerst een kickstarterproject gebacked, en kwam daarna dan deze tegen op de site:

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.kickstarter.com/projects/screwup/screwuptm-a-new-way-to-screw-up-your-hair-for-good">https://www.kickstarter.com/projects/sc ... r-for-good</a><!-- m -->

Zo innovatief vind ik het nu niet, om over de schoonheid ervan nog te zwijgen, maar ik post het hier toch. Als je het backed dan krijg je der normaal ook een wanneer het uitkomt.
Antwoord
"why hasn't anyone thought of this product before"

Lol, ze kennen ketylo enzo nog niet :)
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
.
Antwoord
Ugh. Dat gaat lijnrecht in tegen mijn esthetisch gevoel. En dan die prijzen om mee te doen? Jammer.
Antwoord
.
Antwoord
Ik vind eigenlijk het goede doel er niets aan toevoegen, dan zou ik eerder direct geld sturen naar een goed doel.
De pinnetjes zelf vind ik eigenlijk gewoon lelijk, en ze zien er niet echt sterk uit. Geef mij inderdaad ook maar gewoon een ketylo dan.

Overigens vraag ik me af wie er 99 dollar heeft betaald voor voor 2 van die dingen, een t shirt en 5 (!) bumperstickers...
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord
Aisha schreef:Ik vind eigenlijk het goede doel er niets aan toevoegen, dan zou ik eerder direct geld sturen naar een goed doel.
De pinnetjes zelf vind ik eigenlijk gewoon lelijk, en ze zien er niet echt sterk uit. Geef mij inderdaad ook maar gewoon een ketylo dan.

Overigens vraag ik me af wie er 99 dollar heeft betaald voor voor 2 van die dingen, een t shirt en 5 (!) bumperstickers...

Yeahthat
Wat ik zei.
Antwoord
Ik denk ook niet dat ze haar doel gaat halen :p
Antwoord
Ik vind ze gewoonweg lelijk gniffel-0136-giggle
Antwoord
Wauw... wat een vreemd filmpje. Lijkt net iets van Teleshop ofzo. En inderdaad niet echt mooi. Zou beter zijn als de korter waren en van hout of een ander mooier materiaal dan blauw plastic
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)