Voller haar met een pony e.d.?
Ik lees regelmatig dat een [schuine] pony, een schuine lok of "face framende" lokjes er voor kan zorgen dat het lijkt alsof je voller haar hebt. Iemand hier ervaring mee of een goede kijk op? Mijn haar is momenteel nogal modelloos en dit leek me een goede oplossing. Ik kan me echter ook indenken dat het net als laagjes in fijn/dun haar beter achterwege gelaten kan worden, omdat alles op 1 lengte toch het dikst lijkt...
[Afbeelding: zsodbq.jpg]
Klik hier voor mijn Wordpressblog! Hier bespreek ik de details van water only washing.
Antwoord
Ik heb een jaar of twee jaar geleden een rechte pony laten knippen. Toen was mijn haar op 90/100 cm.
En nog steeds ben ik er blij mee. Ik moet wel met 'n föhn en ronde kam mijn pony stylen, omdat het anders niet zo recht en vol valt.
Maar door die pony vind ik mijn haar niet meer zo slierterig.
Antwoord
Een rechte pony staat bij mij dan weer niet je-van-het...
[Afbeelding: 3466ref.jpg]
Krijg er een dikke kop van haha. Een schuine lok staat wel mooi, maar die is dus al ver uitgegroeid. Vraag me af of ik 'm er weer in moet knippen
[Afbeelding: zsodbq.jpg]
Klik hier voor mijn Wordpressblog! Hier bespreek ik de details van water only washing.
Antwoord
Ik houd niet van pony's. Ze verbergen je gezicht en nemen een deel van je dikte weg. En ze maken mijn haar juist platter/minder vol van uitzicht. Je kan beter leren hoe je een stijlvolle zijscheiding maakt. Ook nog eens goed voor het verplaatsen van risicozones voor traction alopecia.
Antwoord
Ik vind het juist prettig dat mijn voorhoofd verborgen wordt. Krijg er een veel vriendelijkere uitstraling van, vind ik. Met een zichtbare voorhoofd kijk ik een stuk strenger. Wellicht doordat mijn wenkbrauwen dan veel meer opvallen.
Antwoord
Ondanks verschillende mensen mij er mooi mee vonden, heb ik het toch liever niet meer. Duurt heel lang om uit te laten groeien en past niet bij mijn gezichtsvorm.
Antwoord
Bij mij gaf het wel iets voller haar van de voorkant (pony en korte plukken aan de zijkant), maar het maakt je uiteindelijke overige deel van je haar wel dunner natuurlijk. De reden dat ik mijn pony bij heb laten groeien was vooral doordat ik te lui was om het bij te laten knippen. Het stond wel goed.
Antwoord
Bij mij maakt het qua volheid niet uit.
Maar ik vind bij mezelf een pony wel mooier (ik heb een soort schuin geknipte pony aan 1 kant), omdat ik m'n haar bijna altijd in een knot of vlecht heb. Dan vind ik met een pony de voorkant er wat leuker uitzien.
[Afbeelding: hf_zps8e315818.gif] [Afbeelding: 124302618&trans=1.jpg]
........................................ Pet's name: Spring
http://www.fairytalemuah.nl/
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)