Peiling: Hoe draag jij je haar meestal overdag?
Wikkelknot (bv. lazy wrap)
22.73%
5 22.73%
Gedraaide knot (bv. cinnabun)
13.64%
3 13.64%
Gevlochten knot
4.55%
1 4.55%
Vlecht
9.09%
2 9.09%
Paardenstaart of varianten (segmentstaart,...)
22.73%
5 22.73%
Los
22.73%
5 22.73%
Andere (verduidelijk in commentaar)
4.55%
1 4.55%
Totaal aantal stemmen: 22 100%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

POLL: Hoe dragen jullie je haar meestal overdag?
Zoals de titel zegt, kies je dagelijkse kapsel uit de lijst!

Je kan je keuze op een later moment nog veranderen. Zo heb ik een paar jaar lang een cinnabun gedragen, terwijl nu de voorkeur uitgaat naar een wikkelknot met stokje. Het is een kwestie van toevallig ontdekken wat beter is, wat op een bepaalde lengte werkt en op een andere niet meer, enzovoort.

Commentaar mag ook, graag zelfs!
Antwoord
Het is bij mij 50/50 tussen nautilus (wikkel?) en cinnabun (gedraaid). Andere opties zijn een vlecht of soms los als het moet drogen.
Antwoord
Wanneer ik naar buiten ga doe ik een cinnabun, nautilus bun of infinity bun. Als ik ergens binnen zit, doe ik vaak m'n haren los.
Staart doe ik bijna nooit en een vlecht alleen als ik ga sporten.
Antwoord
Meestal een vlecht of los.
[Afbeelding: Banner%20Debby%20v2_zps1xk9b9wz.jpg]
Antwoord
Als ik weg moet in een disc bun en thuis los.
Antwoord
Overdag tijdens werk of honden trainen altijd in een discbun, hypnobun of lazywrap. Mijn haar moet stevig vast zitten en niet in de weg zitten. Haha. Vlecht heb ik dus tijdens werk ook niet want dat hangt in de weg. Haha. Dan wordt mn haar nat tijdens honden wassen of beschadigt het als honden tegen me opspringen (en dus tegen de vlecht).
Buiten werk en honden trainen zitten ze over het algemeen ook in een knot, al begin het te leren om ze los te dragen. Los vond ik eerst altijd lastig, Haha.
Antwoord
messy bun of ingevlochten
Antwoord
Altijd los. Als man heb je verder alleen de keuze voor een paardenstaart of eventueel een vlecht.
Heb ooit een man met een mooie dikke platte vlecht gezien die erg goed stond.

Paardenstaar vind ik zelf niets voor mij. Wordt soms wel eens gezegd omdat te doen. Heb het ooit (20 jaar terug) daarom wel eens gedaan maar na twee dagen er mee gestopt.
Meeste mannen hebben hem laag zitten en ik vind het juist mooier als die net wat hoger zit; tussen de bobbel van je schedel tot je kruin. Maar dan moet je ook wel voldoende haarlengte hebben. Daarvoor is dat van mij nu veel te kort. :s

Doe het alleen met een elastiekje bij elkaar als ik mij douche (om het haar droog te houden) en bij het scheren. Dit laatste om te voorkomen dat het haar in de scheerkoppen komt. Dat is voor het apparaat niet zo erg, maar wel voor mijn haarlengte.

Los is soms wel lastig, bijvoorbeeld als je op een terras wat zit te eten. Maar dat heb ik er graag voor over.
Antwoord
Nautilus bun (gekozen bij wikkelknot), die zit gewoon het beste.
Antwoord
Alvic schreef:Altijd los. Als man heb je verder alleen de keuze voor een paardenstaart of eventueel een vlecht.
Heb ooit een man met een mooie dikke platte vlecht gezien die erg goed stond.

Paardenstaar vind ik zelf niets voor mij. Wordt soms wel eens gezegd omdat te doen. Heb het ooit (20 jaar terug) daarom wel eens gedaan maar na twee dagen er mee gestopt.
Meeste mannen hebben hem laag zitten en ik vind het juist mooier als die net wat hoger zit; tussen de bobbel van je schedel tot je kruin. Maar dan moet je ook wel voldoende haarlengte hebben. Daarvoor is dat van mij nu veel te kort. :s

Doe het alleen met een elastiekje bij elkaar als ik mij douche (om het haar droog te houden) en bij het scheren. Dit laatste om te voorkomen dat het haar in de scheerkoppen komt. Dat is voor het apparaat niet zo erg, maar wel voor mijn haarlengte.

Los is soms wel lastig, bijvoorbeeld als je op een terras wat zit te eten. Maar dat heb ik er graag voor over.
Dan ben ik hier toch niet de enige die het los draagt. smile
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)