Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Christophe Robin Regenerating Mask
Christophe Robin Regenerating mask with rare prickly pear seed oil.
[Afbeelding: regenerating-mask-with-rare-prickly-pear-seed-oil.jpg]

Ingrediënten

Aqua, cetearyl alcohol, capric triglyceride, cetul alcohol, benhentrimonium chloride, glycerin, centrimonium chloride, inula crithmoide leaf/flower extract, opuntia ficus indica seed oil, behenyl/stearyl amoniopropanediol esters, optunia ficuse indice fruit extract, linoleic acid, linolenic acid, tocopheryl acetate, citric acid, parfum, disodium edta, sodium benzoate, potassium sorbate, hydroxycitronellal, coumarin, limonene, caremel, tocopherol, evernia prunastri (oakmoss) extract, lonalool, ceraniol.

Siliconen / Sulfaten

Consistentie en geur

Als een créme die heel makkelijke verdeelt over het haar, met een zacht bloemige geur die niet blijft hangen.

Werking

Van dit masker heb ik maar heel weinig nodig gehad, ik had een proefpakketje van 15 ml waar ik twee keer mee heb kunnen doen met goed resultaat. Het is makkelijk te verdelen over het haar. Er is direct verschil te merken, al als het haar nat is. Het is makkelijk uit te kammen en maakt het haar ontzettend glad en zacht. Dit is ook een effect wat de hele week zo blijft. Bovendien is de glans van mijn haar bijna verblindend.

Prijs

51 euro voor 250ml (ja, dat las je goed, 51 euro.)

Persoonlijke score op 5

4, het product werkt ontzettend goed, het enigste nadeel is de prijs.

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)

Via internet, of in Frankrijk bij een pharapharmacie van de monoprix.

Speciale opmerkingen?

Een geweldig masker dus, maar de prijs houd me tegen om het nog eens te kopen.
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)