Te lang, het is lelijk
.
Antwoord
En wanneer ze het lelijk gaan vinden, is heel persoonlijk. Ik denk dat ook veel ermee te maken heeft dat mensen het niet vaak zien, dus knielengtehaar wordt gezien als iets extreems.
Ik kreeg de meest positieve reacties toen het zo taille-heup was. Eens langer begonnen de commentaren te komen van "is het nu nóg langer geworden?" met zo'n blik van "oh help"

Ik heb al eens voorgehad dat een jongen tegen me zei dat mijn haar "te" was, om alsnog een paar weken later zijn gevoelens voor mij te bekennen, dus de joke was on him smile
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Ja zeg. Als we met iedereen rekening moeten houden. En ik vind gewone mensen "lelijk" smile
Lang haar is iets bijzonders, er zijn zeker mensen die het appreciëren als je buiten de norm ligt.
Antwoord
Pha schreef:Ik heb al eens voorgehad dat een jongen tegen me zei dat mijn haar "te" was, om alsnog een paar weken later zijn gevoelens voor mij te bekennen, dus de joke was on him smile
smile

Ik vind het trouwens tof dat je niet de onhandigheid van lang haar ervaart, gravenimage. Ik ben jaloers! Ik heb nu classic en ervaar het wel. Niet enorm, maar toch. Jij hebt dijlengte, toch? Dat is mijn uiteindelijke doel :D

Mensen die precies zo willen zijn als de norm en alles wat daar buiten valt raar vinden, missen een hoop lol en geweldige dingen in het leven :)
BSL~MBL~Waist~Hip~TBL~Classic~Mid-thigh

Overig doel: lagen uitgroeien (kortste nu heuplengte)

Haareigenschappen: 2b/2c/3a, normaal, normale poreusheid, hoge elasticiteit, staartomtrek 15 cm
Haar likes: milde wasproducten, proteinen, olien en sealen.

[Afbeelding: 5.png]
Antwoord
.
Antwoord
Aqua_Lily schreef:Mensen die precies zo willen zijn als de norm en alles wat daar buiten valt raar vinden, missen een hoop lol en geweldige dingen in het leven :)

Helemaal mee eens!! smile
"Lord of the braids"
Antwoord
Mja, ach, andere mensen vinden kort haar weer lelijk, mannelijk of oncharmant. Je kunt niet iedereen pleasen (godzijdank).
Antwoord
Tsk, wat een stelletje meelopers. Alles wat niet binnen "de norm" valt afkraken. Zegt meer over hun dan over je haar. Er zijn natuurlijk ook mensen die juist van kort haar houden, maar als je van lang haar houdt stap je toch ook niet op iemand af om te zeggen dat je hun korte haar niet leuk vindt? Dat vereist echt een hoge mate van onbeschoftheid. Of puberheid. Zoiets.
Antwoord
Gravenimage het is jouw haar. Draag het zo als je het wilt. Er zijn altijd mensen die iets te zeggen hebben. Zij hebben er geen last van als jij lang haar hebt. En trouwens er waren ooit eens tijden dat knielang haar gewoon in de mode was. En de norm, wie voldoet daar nu aan? Heb het idee dat mensen maar steeds oppervlakkiger worden. Dus ik zou zeggen blijf weg van de schaar en laat het groeien.
Antwoord
Those who matter don't mind, those who mind don't matter.
Wat kan het jou schelen wat anderen vinden, als je het zelf maar mooi vindt. Die anderen hebben net als jij echter wel het recht op hun eigen mening of het nou netjes is om hardop tegen jou te zeggen of niet is de vraag. Misschien vind jij kort haar wel super lelijk en zo ontstaat er diversiteit in de wereld :)
[Afbeelding: zsodbq.jpg]
Klik hier voor mijn Wordpressblog! Hier bespreek ik de details van water only washing.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)