Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Giovanni Nutrafix Hair Reconstructor
Giovanni Nutrafix Hair Reconstructor
[Afbeelding: 1aec1a.jpg]

Ingrediënten
Aqua (purified water), *helianthus annuus (sunflower) seed oil, *glycine soja (soybean) seed extract, *betula alba (birch) extract, *malva sylvestris (mallow) extract, achillea millefolium extract, *chamomilla recutita (matricaria) flower extract, *equisetum arvense extract, * lavandula angustifolia (lavender) extract, *rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, *salvia sclarea (clary) extract, *thymus vulgaris (thyme) extract, *tussilago farfara (coltsfoot) flowerer extract, urtica dioica (nettle) extract cetyl alcohol, steralkonium chloride, tocopherol (vitamin E), citric acid, phenoxyethanol, natural fragrance

Siliconen / Sulfaten
geen van beide

Consistentie en geur
Het is aan de dikke kant, maar smeert goed uit. Je hebt er niet veel van nodig. De geur vind ik zo lief inlove2 Maar niet intens ofzo. Het ruikt zoet en bloemig.

Werking
Dit is een proteïnemasker, bedoeld voor beschadigd haar. Ik vind dit een geweldig proteïnemasker! Ik merkte verschil na 2 keer gebruik. Mijn haar is sterker en minder broos. Je hebt wel na het gebruik even het "proteïne-effect", als in dat je haar misschien tijdelijk wat knisperig kan aanvoelen, maar dit verdwijnt. De dag erna is mijn haar soepel, zacht en sterk. Ik raad dit ten zeerste aan voor mensen met haar dat makkelijk afbreekt of mensen die gebleekt hebben. Vanaf nu zorg ik dat deze altijd in mijn kastje heb staan!

Prijs
€4,46

Persoonlijke score op 5
5/5

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
iherb.com (Amerika)

Speciale opmerkingen?
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)