Hey
Hey iedereen,

Ik ben Saar, ik heb ook al op andere haarfora gezeten en ben er dan even tussenuit gegaan. Ik heb eindelijk een kapper gevonden die wat met mijn haar aan kan en nu is het in laagjes geknipt ( zowel horizontaal, verticaal als diagonaal) waardoor ik het eindelijk los draag elke dag. Er voor was het een dikke, onhandelbare bos, waarschijnlijk wel herkenbaar voor velen hier :-)
Ik heb ontdekt dat er een slag in mijn haar zit en ik wil hier wat meer lezen over de 'curly' methode. En wat nieuwe mensen leren kennen is ook altijd tof natuurlijk.
Verder ben ik een kattenmens, ik heb er twee :-) Ik woon in Brussel, maar ik heb verhuisplannen naar Oost-Vlaanderen ( oooh, spannend!), ik ben 33 jaar oud en ik bak graag. Voorlopig zal dit wel genoeg zijn zeker? :p
Antwoord
Hallo Saar, welkom hier! Hoe lang wil je het laten groeien?
Antwoord
Hallo, welkom hier!
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord
Hey Athanasia,
het is nu ongeveer op bh-lengte of iets erboven. Ik zou het nog iets langer willen, maar niet veel langer omwille van de laagjes. Ik heb het ooit wel op heuplengte gehad vroeger, zonder laagjes, maar toen liet ik het nooit los.
Antwoord
Welkom :D
Antwoord
welkom hier
nat: WL-HL-TBL-BCL-CL
droog: WL-+-HL-TBL-BCL-CL
11.5 - 13 - 15 - 17 - 27 - 37 cm
01/2015 nog te knippen
Op naar de classic (97 cm) in droge vorm.
Antwoord
Hoi Saar, welkom hier! wuif

Wat voor kleur haar heb je?
Antwoord
Welkom Saar.
Antwoord
Ik heb lichtbruin haar, ik zal mijn vriend eens vragen om een foto te maken :p
Antwoord
Welkom op het forum!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)