Hoi allemaal
Bye Ik ben Chantal (Chansa).

Doordat ik op het Internet aan het zoeken was naar een goede methode om mijn haar niet zo te laten pluizen kwam ik op deze site terecht. Daar las ik over de curly curl methode. Ik was meteen enthousiast!

Ik ga het zeker proberen.

Mijn haar is tot mijn schouders en krult best ( geen idee welk type )

waarschijnlijk ga ik nog een hele hoop leren hier.

Groet Chantal.
Antwoord
Ha! welkom!
Ik heb ook krullen, en pluis, en alles. Stap 1 is dit forum doorspitten (niet als je binnenkort tentamens hebt, kost veeeeeel tijd). Ondertussen denk je ongeveer 1000 keer 'hey dit wist ik niet, hmm interessant, dat ga ik uitproberen' en dan ga je uitproberen. Want ieder haar is anders en reageert anders. Alles waarvan je denkt dat het werkt(en anderen zeggen dat het werkt) gewoon uitproberen :)
Is nog leuk ook en je hebt meteen een nieuwe hobby :P
Succes :)
Antwoord
Dank je wel! Ik zit nu al s teeds te kijken. Hihi, zal wel minder worden hoop ik, want anders doe ik hlemaal niets meer.
Antwoord
welkom hier
nat: WL-HL-TBL-BCL-CL
droog: WL-+-HL-TBL-BCL-CL
11.5 - 13 - 15 - 17 - 27 - 37 cm
01/2015 nog te knippen
Op naar de classic (97 cm) in droge vorm.
Antwoord
Welkom! :-)
Antwoord
Bedankt allemaal.
Antwoord
Welkom! :D
BSL~MBL~Waist~Hip~TBL~Classic~Mid-thigh

Overig doel: lagen uitgroeien (kortste nu heuplengte)

Haareigenschappen: 2b/2c/3a, normaal, normale poreusheid, hoge elasticiteit, staartomtrek 15 cm
Haar likes: milde wasproducten, proteinen, olien en sealen.

[Afbeelding: 5.png]
Antwoord
Hoi welkom   wuif
1aFii - 115 cm
Proud Manes

[Afbeelding: rapunzel.jpg]  (© 2010 Disney)

Het leven is als geld: je kunt er alles mee doen, maar je kunt het maar een keer uitgeven (Guido Weijers)
Antwoord
Welkom hier! Je zal hier veel leren :)
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord
Welkom.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)