Ik stel mij even voor!
Hoi iedereen,

Ik noem mij hier Melisandre, maar m'n echte naam is Mandy en ik kom uit Nederland.

Op het moment is m'n haar net voorbij m'n schouders maar nog boven m'n sleutelbeen. Ik heb m'n halverwege-m'n-rug-lengte in januari in een lange bob laten knippen. Althans, dat was de bedoeling, m'n kapster had haar dag denk ik niet want het werd net boven m'n schouders en met verschrikkelijke oneven laagjes crying2-Crying Het ziet eruit alsof een leerling kapster het geknipt heeft, terwijl ik al bijna 10 jaar naar dezelfde kapster ga nah Dus nu wil ik m'n lange haar weer terug! Zoals je ziet moet ik nog wennen aan de Nederlandse vertalingen van de lengtes die ik gewend ben op LHC (waar ik ook actief ben onder Melisandre), dus verbeter me als ik het verkeerd zeg :p

Ik verf m'n haar al bijna 5 jaar met henna en ik ben no-poo sinds juni vorig jaar. M'n haar is dus in prima conditie en het groeit ook behoorlijk snel, ik verwacht dan ook dat ik oksel lengte behaal op 31 december.

Mijn haar in juli 2013, waar ik weer naar toe wil: [Afbeelding: 8221e0ad-0023-4ced-9f6d-36f8b02ac1c5_zpsfe17c43e.jpg]

Ik heb me ook aangemeld op Hairfair omdat ik nu verliefd ben op de ficcares, flexi's en hair sticks die ik op LHC zie maar ik geen idee heb hoe en waar je die kan bestellen vanuit Nederland. Plus, het is ook wel eens fijn om het in m'n eigen taal over haar te hebben!

Oja, ik ben Game of Thrones fan, maar dat hadden jullie vast al door :D
Hopelijk APL op 31 december 2013
MNL --- --- SL --- --- CBL --- --- APL --- --- BSL --- --- MRL --- --- TL
Antwoord
Haha, GoT fan had ik idd door :)
Wat had je mooi haar! Zonde dat de kapster het zo verprutst heeft.

Welkom op het forum en je vind hier vast genoeg info waar je accessoires kunt vinden :) ik koop ze soms in Nl, maar ook wel eens in Duitsland en soms ook Amerika.
Antwoord
Welkom :D
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Hoi, welkom   wuif
1aFii - 115 cm
Proud Manes

[Afbeelding: rapunzel.jpg]  (© 2010 Disney)

Het leven is als geld: je kunt er alles mee doen, maar je kunt het maar een keer uitgeven (Guido Weijers)
Antwoord
Welkom! Nog een hennahead en GoT fan hier!
blossom.smilie
Antwoord
Yeahthat
Antwoord
Hoi, welkom! ^^-happy
Antwoord
Welkom hier
nat: WL-HL-TBL-BCL-CL
droog: WL-+-HL-TBL-BCL-CL
11.5 - 13 - 15 - 17 - 27 - 37 cm
01/2015 nog te knippen
Op naar de classic (97 cm) in droge vorm.
Antwoord
Welkom! :D
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord
Welkom.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)