Voorstellen
Goedemiddag iedereen,

Graag had ik mezelf even voorgesteld aan jullie. Ik heb me net lid gemaakt van dit forum omwille van mijn interesse voor haren én omdat ik al geruime tijd moeite doe om mijn haren lang te laten groeien. Als kind had ik steeds lang haar tot ik een ingeving kreeg om dit héél kort te knippen ... Nadien veel spijt van gehad, vooral omdat mijn haarstructuur bleek te zijn veranderd. Nu heb ik dik en droog haar dat graag alle kanten opstaat. Slapen met nat haar resulteert bij mij in een leeuwenkop bweurk

Verder ben ik woonachtig te Gent in België en werk ik in de hotelsector waar ik vooral het contact met gasten, de verschillende talen en de waardering van collega's en klanten enorm apprecieer. Ik zie mezelf in geen andere sector werken, maar heb stiekem wel een enorme passie voor alles wat te maken heeft met lichaamsverzorging. A bit addicted?

Bedankt!
Antwoord
Welkom Malika! :D
Antwoord
Welkom op het forum Malika :D
Antwoord
Welkom!
blossom.smilie
Antwoord
Welkom op het forum Malika!
"Lord of the braids"
Antwoord
Hoi, welkom! Ik heb in het andere topic dat je hebt geopend ook al gepost, maar er zijn wel wat trucs om wat meer leven in droog haar te krijgen. Af en toe een SMT, veel oliën (maar niet overdadig, hihi), zo nu en dan een proteïnemasker, het kiezen van de juiste producten en het vooral niet verder uitdrogen (dus vooral geen hitte gebruiken!).

Ik hoop dat je veel aan de tips die op dit forum staan zal hebben!

Ben ook erg benieuwd naar een foto natuurlijk. ^^-happy
Antwoord
welkom hier
nat: WL-HL-TBL-BCL-CL
droog: WL-+-HL-TBL-BCL-CL
11.5 - 13 - 15 - 17 - 27 - 37 cm
01/2015 nog te knippen
Op naar de classic (97 cm) in droge vorm.
Antwoord
Bedankt iedereen, en met name prankdemon. Die SMT ga ik zeker eens uittesten!! Ik ben ervan overtuigd dat ik nog veel zal hebben aan jullie tips. Ik zal ook zeker eens een foto plaatsen binnenkort.
Antwoord
Welkom
Antwoord
Welkom :)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)