Hoihoi:)
Hoi allemaal,

Mijn naam is Myrna, ben 25 jaar oud en kom uit de buurt van Utrecht (NL). Enkele jaren terug was ik actief op het Nederlandse haarforum(ik zag dat een aantal leden nu hier actief is) en heb altijd veel plezier gehad van de tips die ik daar iedere keer van andere langhaartjes kon lezen:)
De afgelopen jaar heb ik mijn haartjes vanwege drukke studie/baan wat laten verwaarlozen en ben van 100% natuurlijke producten toch weer wat 'chemische' producten gaan gebruiken zoals bv shampoo van guhl en dove.
Het laatste halfjaar ben gebruik ik alleen nog maar producten van Alverde (duits merk) en sante maar ben nog wel op zoek naar tips voor goede haarmaskertjes, leave-ins en olieen. Daarnaast wou ik weer beginnen om zelf voedende sprays te maken.
Alle tips zijn welkom smile smile

Ik heb hier geen meetlint liggen maar heb op het moment krullend haar tot aan mijn behabandje en mijn eigen haarkleur (laatste henna ong 2.5-3jr geleden): blond. Ik ben best tevreden over mijn haartjes momenteel: het is dik en glanst mooi plus weinig dode puntjes. Helaas is er wel een groot stuk van mijn lengte af sinds ik alles op 1 lengte heb geknipt. Omdat ik nooit naar de kapper ga, ben ik ook wel benieuwd naar tips om zelf je haren te knippen.
Daarnaast wil ik ook weer gaan experimenteren met wrapping om mijn krullen wat meer te 'activeren'.

Ik ben benieuwd^^-happy
Antwoord
Ik ben ook benieuwd, naar jouw haartjes :D

Welkom!
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Welkom! wuif
[Afbeelding: th_28-05-2012.jpg]
Antwoord
Welkom hier!
nat: WL-HL-TBL-BCL-CL
droog: WL-+-HL-TBL-BCL-CL
11.5 - 13 - 15 - 17 - 27 - 37 cm
01/2015 nog te knippen
Op naar de classic (97 cm) in droge vorm.
Antwoord
Welkom.
Antwoord
Welkom op het forum!
Antwoord
Hoi, welkom! :D
Antwoord
Welkom   wuif

Je bent goed bezig, als ik het zo lees.
1aFii - 115 cm
Proud Manes

[Afbeelding: rapunzel.jpg]  (© 2010 Disney)

Het leven is als geld: je kunt er alles mee doen, maar je kunt het maar een keer uitgeven (Guido Weijers)
Antwoord
Welkom!
Antwoord
Hallo en welkom!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)