Kerst kapsels
Nog 1,5 week en het is alweer Kerst! Doen jullie iets speciaals met je haar? Hebben jullie leuke ideeën of tips voor anderen?
blossom.smilie
Antwoord
Oh, daar heb ik nog niet over gedacht. Eigenlijk weet ik ook niet wat ik aandoe.
Misschien eerst maar eens de kast in duiken.
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord
ik wil graag iets uitproberen, alleen weet ik niet goed wat , zal eens rondneuzen!
Antwoord
Ik heb een half-up gedaan met een soort plastic kerststukje erin. Word een ramp om dat er vanavond weer uit te krijgen :p
[Afbeelding: hf_zps8e315818.gif] [Afbeelding: 124302618&trans=1.jpg]
........................................ Pet's name: Spring
http://www.fairytalemuah.nl/
Antwoord
Met kerst had ik een Franse vlecht gemaakt die ik schuin vooraan begon, en dan zijwaarts naar beneden liet lopen. De rest van de vlecht opgerold en vastgezet. Ik had wel gehoopt dat de schuine invlecht wat beter zichtbaar was geweest.
[Afbeelding: 11584325225_ef7a6d8a4a_n.jpg]
Antwoord
Dat ziet er heel feestelijk uit Rusalka! En prachtige speld ook, in dezelfde kleur als je kleding ;)
[Afbeelding: th_28-05-2012.jpg]
Antwoord
Rusalka schreef:Met kerst had ik een Franse vlecht gemaakt die ik schuin vooraan begon, en dan zijwaarts naar beneden liet lopen. De rest van de vlecht opgerold en vastgezet. Ik had wel gehoopt dat de schuine invlecht wat beter zichtbaar was geweest.
[Afbeelding: 11584325225_ef7a6d8a4a_n.jpg]
Wow!, zooo mooi!
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Rusalka, je haar is en blijft prachtig, mooi lang en vol, met geweldige kleurschakeringen. :)
[Afbeelding: zombie43.gif]Risen from coiling knots
Antwoord
Ik moet een sexy kapsel hebben voor oudjaar en weet niet wat te doen! Het zou sexy chic moeten zijn. Iemand aanraders? Ik weet dat mannen een hekel hebben aan een volle knot, dus het is moeilijk
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Misschien een half-up met een knot? Dan laat je toch lengte zien :)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)