Hoi !
Ik ben samantha

Ik ben nieuw hier, heb krullend haar en ik wil graag sulfaat-vrije shampoo en silicoon-vrije conditioner gaan gebruiken
Alleen ik weet niet welke haarmousse ik dan het beste kan gebruiken, want ik MOET altijd haarmousse in.

Ik kan mijn haren niet wassen vervolgens niets erin doen en dan laten drogen, dit ziet echt niet uit.

Ik heb al superveel hierover gelezen alleen ik hoop dat er iemand is die mij kan vertellen welke mousse ik het beste kan gebruiken.
En ook welk haarmasker goed is (zonder siliconen)

Ik kom overal verhalen tegen over welke producten goed zijn etc maar heeft iemand bijvoorbeeld een lijstje (wat jezelf misschien gebruikt)
voor krullend/droog haar?

Shampoo (zonder sulfaten,parabenen etc)
Conditioner (zonder siliconen)
Masker (zonder siliconen)
Haarstyling (zonder siliconen, slechte soorten alcohol)

Mijn haar is bijna 50 cm lang (van kruin tot de langste pluk)
maar is in heel veel lagen geknipt. Mijn hoofdhuid word na zo'n 2/3 dagen vet en het midden tot uiteinde is altijd wel droog
Normaal gebruik ik Andrelon shampoo,conditioner, en krulmousse. Deze vind ik fijn alleen ik wil mijn haar beter gaan verzorgen.
Vooral als ik hoor dat al die sulfaten op lange termijn kankerverwekkend zijn en het zit bijna overal in! nerveus

Bedankt
Antwoord
Hoi, en welkom! Wat leuk dat je krullen hebt, hoe erg krult het?

Voor je roept dat je mousse moet hebben, lees dit topic eens: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://hairfairforum.be/viewtopic.php?f=9&t=1526">viewtopic.php?f=9&t=1526</a><!-- l --> (Er staat een link in naar het discussietopic wat erbij hoort en waar je al je vragen in kan stellen.)

Ik denk dat je eens zou moeten overwegen of het voor jou zou kunnen werken, en het dan een paar weken zou moeten proberen.
Antwoord
Hallo   wuif

Het zijn niet sulfaten die vermoedelijk kankerverwekkend zouden zijn op de lange duur, maar parabenen. De discussie daarover is echter nog steeds niet beslist. Desondanks is het altijd beter om zo veel mogelijk producten te gebruiken zonder allemaal overbodige toevoegingen.
1aFii - 115 cm
Proud Manes

[Afbeelding: rapunzel.jpg]  (© 2010 Disney)

Het leven is als geld: je kunt er alles mee doen, maar je kunt het maar een keer uitgeven (Guido Weijers)
Antwoord
Hoi Samantha, welkom op het forum! Ik gebruik zelf geen shampoo met sulfaten omdat het mijn hoofdhuid irriteert. Hopelijk heb je heel veel aan de link die PD je al gegeven heeft (zelf weet ik er niet zo veel van).
Antwoord
Welkom
Antwoord
Hoi Samantha, welkom hier! wuif

Wat betreft die producten: ga gewoon eens hier rondsnuffelen naar producten die jou aanspreken en ga die een poosje proberen. Wat voor de één werkt, hoeft nog niet voor de ander te werken :)
Antwoord
Welkom! en idd wat de producten betreft. zelf uittesten.. De ene zweert bij siliconen terwijl de andere er absoluut geen wil gebruiken... De Krullenbollen kunnen je wel net wat beter op weg helpen dan de stijlhaartjes onder ons. veel plezier hier!
neutrale henna ~ Wash ~ Leave in olie~ laatste knipbeurt 30/06/2014
Hearts
Antwoord
Welkom hier medekrullenbol, wat gebeurd als je geen mousse gebruikt?
nat: WL-HL-TBL-BCL-CL
droog: WL-+-HL-TBL-BCL-CL
11.5 - 13 - 15 - 17 - 27 - 37 cm
01/2015 nog te knippen
Op naar de classic (97 cm) in droge vorm.
Antwoord
welkom. Vast wel heel erg mooi, zulke krullen.
Succes met de zoektocht naar de perfecte 'haarspullen', op den duur zul je vast wel iets vinden wat je bevalt.
Antwoord
Welkom ^^-happy
blossom.smilie
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)