Voorstellen: Nederlands Chinese forumster
Hi allemaal,

Ten eerste super bedankt voor alle leuke info en wetenswaardigheden die jullie hier samen delen. Heb heel wat gelezen en dus wat geleerd en inspiratie opgedaan.

Ik ben een Nederlandse en woon in China. Loop al tegen de veertig aan en ben niet gezegd met natuurlijk vol en dik haar. Het valt nu nog maar net over mijn schouders (moet het nog meten) maar ik wil het mooi lang laten groeien. Ben dus al heel gezond gaan eten (is natuurlijk ook goed voor de rest van mijn lichaam lol) en heb goede shampoo en conditioner gekocht.

Helaas is het hier moeilijker om organische spullen te kopen, dus moet nog op zoek hoe of wat. Zal eens kijken op Chinese forums...

O, ik heb trouwens middenbruin haar (wat ze hier altijd gouden noemen, echt irritant). Het leuke is wel dat mensen hier dol zijn op mijn kleur en dat ik daardoor wel een nieuwe waardering voor mijn eigen haarkleur gekregen heb.

Anyway, ik ben nog niet zo'n langhaarheld als jullie, maar jullie hebben me wel aangestoken om er echt moeite voor te doen, want zo had ik het nooit echt bekeken.

Groetjes!

O, en over een paar daagjes als ik meer tijd heb, kan ik eens een fotootje toevoegen. Brownhair
Antwoord
Welkom hier!
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord
Welkom hier! wuif Leuk dat je je nu aangemeld hebt!
Antwoord
Hoi, welkom! Wat gaaf zeg, China! Hoe ben je daar terecht gekomen?
Antwoord
Ik dacht eerst dat de eerste spambot hier een feit was :p
Hoe komt dat je in China woont?
Antwoord
welkom hier
nat: WL-HL-TBL-BCL-CL
droog: WL-+-HL-TBL-BCL-CL
11.5 - 13 - 15 - 17 - 27 - 37 cm
01/2015 nog te knippen
Op naar de classic (97 cm) in droge vorm.
Antwoord
Hoi allemaal!
Nee, geen spambot (grappig!), maar een gewoon mens van vlees en bloed enzo.
Hoe daar terecht gekomen? Tja... jaren geleden op reis, net als hele volksstammen met de backpack. Was al snel verveeld en dacht dat het interessanter zou zijn als ik in een land ging werken. China was wel goed bevallen, was spannend, was anders en ik wilde ook graag de taal leren. Woon hier in het totaal al een jaartje of negen.

O, een van de voordelen is trouwens dat er hier veel bijzonders te eten is. Zo is er op de hoek op straat een bbp die o.a. oesters grilt en daar schijnt veel zink in te zitten wat goed is voor de haargroei!
Antwoord
Welkom.
Antwoord
Hoi welkom hier :)
neutrale henna ~ Wash ~ Leave in olie~ laatste knipbeurt 30/06/2014
Hearts
Antwoord
welkom ^^-happy
"silky sunshine"
[Afbeelding: th_IMG_2847.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)