Lang geleden!
Hoi langhaartjes!

Ik ben een hele tijd niet meer op HairFair geweest, en nu zie ik dat jullie een nieuwe site hebben :)
Ondertussen heb ik mij einddoel (qua groei) ook al een paar jaartjes bereikt - haartjes zijn op classic.

Voor degene die me nog herinneren: Turn

Voor de anderen: ik ben 27, gebruik henna, houd van muziek en reizen en (dat is nieuw) ben bijna een jaar geleden getrouwd en verhuis na de zomer naar Ecuador.
Antwoord
Welkom ^^-happy
blossom.smilie
Antwoord
Welkom!
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord
Hoi, welkom! Vergeet dat classic length henna haar even... Ecuador? Wat gaaf! Waarom Ecuador? Komt je man ervandaan of heb je andere redenen?
Antwoord
Hey Eva, lang geleden inderdaad!
Kan je goed Spaans dan ondertussen? smile
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
welkom terug ^^-happy
"silky sunshine"
[Afbeelding: th_IMG_2847.jpg]
Antwoord
Hoi, Eva   wuif

Leuk dat je er weer bij bent en een goede mogelijkheid om contact te houden als je straks op de evenaar woont   :D
1aFii - 115 cm
Proud Manes

[Afbeelding: rapunzel.jpg]  (© 2010 Disney)

Het leven is als geld: je kunt er alles mee doen, maar je kunt het maar een keer uitgeven (Guido Weijers)
Antwoord
Welkom terug:)
Pixy-CBL-APL-BSL-MBL-*WL*-TBL-classic-
Antwoord
Hallo en welkom! :D
Antwoord
@Prankdemon: mijn man is inderdaad van daar - de laatste 4 jaar zat ik in Nederland, en hij in de VS, en nu hebben we allebei een baan gevonden in Ecuador :)

Pha : mijn Spaans is euhm... niet zo goed :) Maar ik mag mijn colleges in het Engels geven, dus ik ga daar een talenschool opzoeken om de grammatica en zo te leren.

venusje : ik zie dr. ir. langhaar - lijkt me dus dat je ook klaar bent. Proficiat!

Tiger : jaaa, ik wou toch graag contact houden :) :)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)