Prom Greek goddess half up kapsel
Deze vind ik zo mooi hé!

1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
oh die ga ik naar mijn zusje sturen. ze wil haar haren graag los voor haar bruiloft en ik denk dat dit perfect zou zijn.
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord
ooeewww pwetty ^^-happy
"silky sunshine"
[Afbeelding: th_IMG_2847.jpg]
Antwoord
Dit is echt mooi! Maar nu nog even bedenken hoe ik om het touperen heen kom. Dat doe ik toch nog altijd liever niet.
Antwoord
misschien met een bumpit eronder?
zusjelief gaat de kapster vragen of ze het kan maken :)
Antwoord
Ja, ik zat ook al te denken aan zo'n bumpit. Of zelf iets gebruiken dat voor een bumpit kan doorgaan. Voor mijn part een stevige spons in de juist vorm geknipt ofzo.
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Zo moooi <3 ga ik zeker eens proberen ^^-happy
BSL~MBL~Waist~Hip~TBL~Classic~Mid-thigh

Overig doel: lagen uitgroeien (kortste nu heuplengte)

Haareigenschappen: 2b/2c/3a, normaal, normale poreusheid, hoge elasticiteit, staartomtrek 15 cm
Haar likes: milde wasproducten, proteinen, olien en sealen.

[Afbeelding: 5.png]
Antwoord
je kunt ook je haren uit je borstel bewaren en in (bijvoorbeeld) een panty doen in de juiste vorm en dan afknippen, zo maakte ze vroeger hun eigen opvullingen voor die ouderwetse kapsels :)
en omdat het je eigen haar is zal het niet snel opvallen dat het eronder zit.
Antwoord
Afgelopen zaterdag had een vriendinnetje haar verjaardagsfeestje, en ze had me gevraagd om haar haar te doen, dus toen heb ik een variatie op dit kapsel gedaan. Met haar toestemming mocht ik de foto'hier neer zetten. ^_^

Ik had de twee vlechten die de krans vormen doorgevlochten en vast gezet, al zie je dit niet goed omdat er een grote speld met veren voor zit, die ik zelf gemaakt had en wat mijn verjaardagscadeautje voor haar was.

De pop in het filmpje heeft krullen die het kapsel af maken, maar ik vond het bij haar mooier om het losse haar ook in vlechten te zetten, en heb ik twee kleine Engelse accent vlechtjes gemaakt, en van de rest van het haar een vissengraad vlecht.

[Afbeelding: th_2013-06-15203513.jpg] [Afbeelding: th_2013-06-15203523.jpg]
en een foto van de speld
[Afbeelding: th_2013-06-15010423.jpg]
Antwoord
Oeh dat ziet er wel heel mooi uit:)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)