Een nieuw langhaartje meldt zich!
Hoi allemaal,

Ik ben frien (username), maar eigenlijk heet ik Florien en ik kom uit Nederland.
Ik ben 26 jaar en ja, ik heb besloten, het gaat er nu toch van komen, mijn haar moet lang!

Ik heb er al alles mee gedaan wat god verboden heeft - en misschien doe ik nog wel dingen die eigenlijk niet goed zijn voor m'n haar (ik ben niet zo'n expert maar de standaard dingetjes weet ik wel) - maar nu wil ik het lang en vooral gezond laten groeien.
Ik heb mijn haar al in veel kleuren en lengtes laten kleuren en knippen (vanaf toen ik ongeveer 15 was begon ik er mee te klooien), maar nu is het tijd om weer 'normaal' te doen en het eens gezond te krijgen. Best moeilijk na al die mishandeling van mijn fijne haartjes - sorry haar! Blij dat ik dit forum gevonden heb!

Ik zal binnenkort eens een foto van mijn haar maken, maar tot die tijd moeten jullie het met de omschrijving doen (mijn avatarfoto is hoe ik het nu heb, maar er zit een muts over :p ).

Lengte: schouders, achter iets korter, uitgegroeide pony, afgebroken haartjes bij kruin (fly-aways)
Kleur: natuurlijke ombré (uitgroei) van 11cm, donkerblond, punten zijn 1 tint lichter blond

Waar ik vooral last van heb zijn haren die afbreken, al is dat de laatste tijd wel een stuk minder. Ook zijn mijn punten af en toe nogal droog, maar ook dat betert. Ik ben al overgestapt op koud föhnen, siliconenvrije kokosconditioner, en vaker los dragen. Hopelijk vind ik hier wat fijne tips voor mooi lang haar.

Ik wil het tot BSL of MBL laten groeien (en daarna misschien nog wel langer).

Als je nog iets van mij wilt weten, vraag het gerust!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[Afbeelding: haar1klein.jpg][Afbeelding: haar3klein.jpg][Afbeelding: 5kpu.jpg]
- - - 23-03-13 - - - - - - - - - - 06-06-13 - - - - - - - - - - 31-10-13 - - -

1b F ii, 58cm - doel: 75cm of langer
- Kin - Schouder - APL - BSL - Taille -
Antwoord
1:03, is dat nu een uur om aan te melden :p
Antwoord
Het is toch vrijdag??? Naja zaterdag dan! Weekend! :p
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[Afbeelding: haar1klein.jpg][Afbeelding: haar3klein.jpg][Afbeelding: 5kpu.jpg]
- - - 23-03-13 - - - - - - - - - - 06-06-13 - - - - - - - - - - 31-10-13 - - -

1b F ii, 58cm - doel: 75cm of langer
- Kin - Schouder - APL - BSL - Taille -
Antwoord
Welkom :)

En fly-aways kunnen ook wel een nieuwe baby haartjes zijn hoor ;)
Ja haar groeit constant aan, moet ergens kort beginnen hé ;)
"silky sunshine"
[Afbeelding: th_IMG_2847.jpg]
Antwoord
Jaaa, het is weekend! Cheer

Oh, en welkom natuurlijk! Wat groeit jouw haar snel zeg! *jaloers* Als je veel last hebt van droge puntjes, overweeg dan om je haar te oliën! Dat doet echt wonderen, en ik kan me voorstellen dat je het zeker bij de geverfde stukken goed kan gebruiken. Je zal even moeten uitproberen welke olie het beste bevalt, maar je zou iig kunnen beginnen met wat je in de kast hebt staan (olijfolie? kokosolie?).
Antwoord
Welkom hier! Feest

Je zal hier zeker veel tips vinden! Ik kijk uit naar een lengtefoto :) Wat is je huidige wasroutine? (sls-vrij, conevrij,..?)
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord
Welkom!
blossom.smilie
Antwoord
Welkom! :D
We all accept the love we think we deserve
Antwoord
Hoi hoi   Bye
1aFii - 115 cm
Proud Manes

[Afbeelding: rapunzel.jpg]  (© 2010 Disney)

Het leven is als geld: je kunt er alles mee doen, maar je kunt het maar een keer uitgeven (Guido Weijers)
Antwoord
Bye Hoi Welkom!
neutrale henna ~ Wash ~ Leave in olie~ laatste knipbeurt 30/06/2014
Hearts
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)