hai die hai
sorry niet zo fit dus even een geupdate copy paste van het oude forum

Ik ben dus carinkla..velen zullen mij kennen van het oude hairfair en een ander langhaar forum.

Owkee..iets van hobbies..ik maak zelf (op de symplistische carinkla methode) fantasy/middeleeuwsige jurken voor fairs die ik bezoek. Ik lees graag fantasy boeken in engels. Ben model, niet omdat ik ambitie heb of vind dat ik onweerstaanbaar knap ben maar omdat ik gevraagd word en het leuk vind om te doen. Ben oa vast model voor een webwinkel met alternatieve kleding (ook in de wat grotere maten). Ik werk als redactionele freelancer voor de uitbijlage van drie regionale kranten (allemaal aan elkaar verbonden)

Ik woon in een 'dorp' in de buurt van Rotterdam samen met mijn man en twee katten Buffy en Angel

Ik heb haar wat ongeveer op fingertip zit en probeer bij knie te komen alleen knip ik het toch van tijd tot tijd iets terug omdat de punten echt te dun worden. Dus of ik er ooit kom???

Wil je nog meer horen..vragen staat vrij..alleen of je antwoord krijgt?
;) ;) ;)
*Gouden Gloed*Goddes of the Tides* Pegasus girl* Forest Light* 26-06-2015, 110 cm, staartomtrek: 11cm
Antwoord
hoi hoi welkom hier!
Antwoord
Nou mag ik je ook hier welkom heten? giechel
"Lord of the braids"
Antwoord
Hallo wuif
1aFii - 115 cm
Proud Manes

[Afbeelding: rapunzel.jpg]  (© 2010 Disney)

Het leven is als geld: je kunt er alles mee doen, maar je kunt het maar een keer uitgeven (Guido Weijers)
Antwoord
Hey, welkom!
Antwoord
Welkom hier!
[Afbeelding: 706bce6f-6d7e-4f63-80cb-bb6e34479d5e.jpg]
Antwoord
Zit jij niet ook op GM?

Welkom in ieder geval! :)
Soldiers Don't fight because they hate what's in front of them, they fight because they love what's behind them!
Antwoord
Welkom
Antwoord
Hallo Carinkla.
[Afbeelding: lengte-1.jpg]
Antwoord
Hoi hoi! Ben je ziek? Of gewoon ff moe. Niks ergs hoop ik in ieder geval.
[Afbeelding: AslanShivaBregoSarahKay.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)