Haargroei stimuleren DIY tip !
Jaaa nadat er zo 15 cm van mijn haar is afgeknipt omdat het groen is geworden miste ik heel erg mijn lange haar. Ik ben dus gaan googelen en heb dingetjes bij elkaar gegooit en het werkt !
Ik heb nu een maand geleden mijn haargeknipt en normaal groeit het maar 1cm per maand. Nu ik dit gebruik is mijn haar wel 3,5 cm gegroeit ! Voor mij doen dus heel veel. Veder is dit ook goed voor droge hoofdhuid en mooi haar.
Ik heb dus echt idee dat het werkt en leek me dus wel leuk om met julie te delen.

Je hebt nodig:
- 100% Rozenwater
- pepermunt olie
- Amandel olie
- Spuit flacon

Vul de spuitflacon met rozenwater en voeg daarbij 8 druppels pepermunt olie aan toe ( niet te veel kan gaan irriteren ) met daarbij 4 druppels amandelolie. Mix het goedje en spuit het op je hoofdhuis en masseer het in. Doe dit het liefst elke avond ( ik doe om de dag voor het douchen ) en pray eventueel in de rest van je haar ook nog wat.

Rozenwater en pepermunt olie stimuleren allebei de bloedsomloop en rozen water is heel goed voor je haar!
Daarbij ruikt het heel lekker. :D

Hierbij mijn DIY recept laat maar weten wat je er van vind :)

liefs.
Antwoord
Oh dat zou echt geniaal zijn als het bij iedereen zo goed werkt! Waar kan je dat allemaal kopen? heb het nog nooit ergens gezien eigenlijk.. :p
2b/c F iii - Uitgroeien: henna, haarverf - Doel: Taillelengte, eigen kleur
[Afbeelding: k4wgnl.jpg]
Antwoord
Ik vraag me ook af waar ik de ingredientjes moet kopen inderdaad :D
2aFii 76/64//90 83cm Omtrek: 8cm
''Blitzlocks''

I believe life is what you make it and I make it one hell of a ride!
Antwoord
Volgens mij is alles te koop bij de tuinen :)
heart ~no sillicone~Mason Pearson brush~Ficcare~creamy conditioners heart
Antwoord
rozenwater koop je goedkoop bij de meeste toko's, amandelolie bij Etos.
pepermuntolie heb ik nog nooit gezien...
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord
Weet iemand waar je de pepermuntolie kan kopen?
All we have to decide is what to do with the time that is given" - Gandalf lotr
Antwoord
Ik masseer 1x in de week amandelolie met 10 druppels pepermunt eo. Dit kan je een paar dagen laten intrekken of een nacht en stimuleert de hoofdhuid en dus haargroei. Ik heb alles bij de tuinen gekocht.
heart ~no sillicone~Mason Pearson brush~Ficcare~creamy conditioners heart
Antwoord
houd je bij of het positieve effecten heeft op je haargroei? en is dat ook echt zo?
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)