Tuck bun / ponytail
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VmApgwWboo0[/youtube]
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Oh die staart had ik vroeger altijd!! Met zon plastic pinnetje met lus.. Was net iets anders dan de gewone staart :)
[Afbeelding: xx6d.jpg]
Antwoord
Ik ben mijn tuck ding kwijt maar deze bun is volgens mij ideaal voor mij dus ik ga morgen een nieuwe halen. :D Volgens mij is deze bun ook mooi met twee franse zijvlechten die dan samenkomen in een elastiek en dan de rest van de methode, maar daar is mijn haar denk ik nog niet lang genoeg voor.
[Afbeelding: 54854542126207643654831.th.jpg]
Antwoord
waar koop je zo'n tuck-ding? :o
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord
Zou zoiets moeilijk zijn om weer los te halen?
[Afbeelding: th_28-05-2012.jpg]
Antwoord
Dat loshalen vroeg ik me ook al af haha. Zo'n tuck-ding kun je volgens mij gewoon bij de kruidvat halen, of bij elke andere willekeurige drogist. Ik ga straks even bij de etos kijken. :)
Antwoord
ik denk dat het niet zo moeilijk is om het los te maken, gewoon een kwestie van de juiste plukjes te vinden en er weer door te halen denk ik :p
Rolleyes midback - taille - taille volle punten - heup - heup volle punten bloem
Antwoord
Ik heb hem net bij de etos gehaald, maar er zaten wat scherpe randjes aan die ik ook niet helemaal goed glad kreeg met de vijl. De bun geprobeerd maar het voelt echt niet zo chill en het gaat zeker niet zo gemakkelijk als op dat filmpje, uiteindelijk had ik het idee dat mijn haar volledig in de knoop zat en heb ik het maar weer losgehaald, wat ook een prutswerk was. Ik denk dat iemand dit beter voor je kan doen omdat je zelf echt niet kan zien waar je nou mee bezig bent. :(
Antwoord
*wordt genoteerd voor de meeting* giechel
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)