Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nightblooming Panacea hair salve (original)
Nightblooming Panacea hair salve original
[Afbeelding: il_570xN.228670301.jpg]

Ingrediënten
Certified Organic Shea Butter (Butyrospermum parkii), Herbal infusion of Rooibos (Aspalathus linearis), Pure Refined Coconut Oil, African Wild Honey, Behentrimonium Methosulfate (and) Cetearyl Alcohol, Panthenol (pro-Vitamin B5), Vegetable Emulsifying Wax, Hydrolyzed Oat Protein, Potassium Sorbate, Citric Acid , and the Essential Oils of Frankincense, Myrrh, Sweet Orange, Ylang Ylang, and Limone.

Siliconen / Sulfaten
geen van beide

Consistentie en geur
Wit-crèmig en lichtjes mousse-achtig. De geur is moeilijk te omschrijven. Er zit iets van warmte in, maar ook ergens citrusgeur. Wel fijn en kalmerend die geur ^^-happy

Werking
Ik gebruik dit als prewash treatment. Ik vind deze voornamelijk fijn vanwege de geur en de consistentie. Het is niet zoals kokosolie waar je met je nagels een deel moet afschrapen. Hier steek je gewoon je vinger in de pot en je hebt al gelijk wat zalf op je vinger. Qua werking is die oké. Ik merk niet iets speciaals, maar ik weet dat het mijn lengte beschermd tijdens het wassen, want als ik het niet gebruik, is de lengte droger. Het vervelend is wel het plakkerige. Het smeert niet zo fijn uit op je haren.

Prijs
€11,45 ongeveer voor 2 ounces (bijna 57 g)

Persoonlijke score op 5
3/5

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
Te bestellen via etsy.com/shop/nightblooming

Speciale opmerkingen?
Had een 4/5 gekregen als het niet zo plakte en moeilijk uitsmeerde. Het is ook niet zo goedkoop.
1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm

[Afbeelding: sG9Yt8jt.jpg?1]
Antwoord
Werking

deze salve werkt heel goed voor mijn haar, zowel nu als toen mijn haar nog gebleekt was.
op dit moment heb ik er niet veel van nodig, ik gebruik een ieniemienie hoeveelheid voor mijn putjes na het wassen, en soms wat meer voor een deep condition.
ik heb het gevoel dat het mijn haren goed voed!
ik vind de salve een beetje kruidig ruiken.

Persoonlijke score op 5

4
Kin-Schl-Apl-BSL-TL-HL-TBL-Classic
Heup verwacht in Januari 2016
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)