Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Al Yamana henna
Al Yamana henna
[Afbeelding: Foto-6NVTBPZG.jpg]

Ingrediënten
Henna

Siliconen / Sulfaten
-

Consistentie en geur
Poeder zelf is vrij grof met hier en daar een takje. Met water wordt het een wat klonterig papje, maar alsnog prima aan te brengen. Geur = henna, tja, vies vind ik XD . Maar deze ruikt gelukkig niet mega sterk oid.

Werking
Werking is perfect: Heel kleurvast en errug goed rood. Vergelijkbaar met de Henne Color Acajou, maar dan is dit dus helemaal puur henna.

Prijs
Ik had er de laatste keer 5,50 euro per 380 gram voor betaald. Maar verschilt per verkooppunt. In elk geval absoluut niet duur. Zelfs met verzendkosten erbij.

Persoonlijke score op 5
5/5

Waar kan je het vinden (België/Nederland?)
Ik kocht het eerst altijd via addoha, maar daar is het al heel lang niet op voorraad. Nu bestel ik via deze site: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.islambazar.nl/henna-naturel?filter_name=henna&page=2">http://www.islambazar.nl/henna-naturel? ... nna&page=2</a><!-- m -->

Speciale opmerkingen?
blossom.smilie
Antwoord
Consistentie en geur
Deze henna is meer "stringy" en ik vind hem makkelijker aan te brengen dan andere merken. Ruikt net als andere henna.

Persoonlijke score op 5
4,5

Speciale opmerkingen?
Ondanks de takjes die er in zitten, is hij niet lastiger uit te spoelen dan andere merken.
Antwoord
Consistentie en geur
Ja deze henna heeft inderdaad kleine takjes (lijkt een beetje op mest als je het mengt haha) en de geur is gewoon henna-ig.

Werking
Prima! Ik breng het net zo gemakkelijk aan als henna die wel fijn van structuur is.
Kleurafgifte is goed en het heeft een mooie dieprode kleur (op donker haar, blond is denk ik een no)
Met uitspoelen moet je wel even goed op de stokjes letten maar dat krijg je er heel gemakkelijk uit als je eerst goed met water spoelt en daarna een paar keer met cremespoeling.
Ik heb net voor het eerst weer gewassen en het gaf helemaal niet meer af! Fijn!

Persoonlijke score op 5
5
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)